1 nov. 2015

Happy halloween 2015!

Så blev det allhelgona och halloween i år också. Jag stack mig som hastigast för att tända ett ljus till mormor och morfars minne på begravningsplatsen på förmiddagen, och grämde mig lite över att jag skulle missa stämningen där på kvällen - vanligtvis brukar vi gå till gravarna och tända ljusen när det börjar skymma, och det är så vackert och fridfullt där just då. Men igår hade jag skyndsamt hem för att förbereda inför kvällen, då vi bjudit in några kompisar på halloween-party.

Frida och Dracula

Ett blandat gäng småsuspekta karaktärer
Jag har inga problem alls med halloween, tycker bara det är roligt med nånting som piggar upp i höstdeppet. Som ni kanske ser på bilden blir jag rätt lik Frida Kahlo om jag låter bli att noppa ögonbrynen och dekorerar huvudet med en bukett blommor.

Inga kommentarer: