15 mars 2014

In a while, crocodile!

Spännande dag idag! Det är ju hubbies namnsdag. Nånej, det var inte EGENTLIGEN det som var det spännande, utan det att jag tror att det är dags nu. Äntligen! Värkarna började så smått under eftermiddagen, och däremellan hann jag fixa till en av Linda Lomelinas ljuvliga tårtor, den med kolafrosting och karamellflarn. Hinner inte skriva ut receptet nu, för vi ska nog riktigt snart åka iväg, men kanske ni kan googla det - eller köp boken vettja!

Spritsning är inte min specialitet

Önskar mig hennes glassbok till näst
Hej hej, hoppas jag har mer än en snygg kaka att visa upp nästa gång jag bloggar.

12 kommentarer:

Peppe sa...

Heja heja! Och gud vad roligt att det är på gång!

Sandra sa...

Gud så spännande!!! Håll oss uppdaterade! Massor lycka till!

Karin sa...

Lycka till :) !!! Äntligen :)

Anonym sa...

Oj nej vad spännande!!! Lycka till!
/ia

Pia sa...

Heja Linda!!

Malin E sa...

Shit så spännande, lycka till!! Men du är ju konkare så fint går det :)

Anonym sa...

Lycka till! Spännande :)

Mippe

Fru F sa...

Wohoo, håller tummarna!

Unknown sa...

Hurra Linda, hoppas ni alla mår bra!

fua sa...

Hurra! Sjukt spännande!

Catta sa...

Oj oj oj, spännande! Lycka till!

Hanna sa...

Oj oj så spännande! Väntar med spänning från att få läsa nästa inlägg :)