17 nov. 2013

Pomp de Lux -brunch

Hade bjudit in lite folk på brunch och Pomp de Lux-shopping idag. Förutom att det var jätteskoj att se alla dehär fina typerna, även om det blev som det alltid vill bli vid sånahär tillfällen - att man som värdinna springer runt som en huvudlös höna och knappt hinner prata med nån förrän hups!-kalaset är slut...

Men också kläderna var helt galet fina - för de kan nog dedär danskarna. Hur kommer det sig egentligen? Det finns ju massor med snygga danska märken, med allt från kläder till inredning och bruksföremål, och alltid har de dendär vissa coola, bohemiska men tidlösa och stilrena känslan som är så svår att efterapa.

Dannis proffsiga bilder, både ovan och under!

Har gottat mig i left-overs hela kvällen.
Den här försäljningssäsongen lär ska ha tagit slut just idag, men i februari, då nästa kollektion kommer ut, så tror jag nog det får bli en återbokning. Kan bara tänka mig hur söta sommarklänningar och soltoppar det kommer att finnas...

2 kommentarer:

Ika sa...

Voj nu skäms jag att jag glömde meddela att jag inte kun komma, förlåt :( Ljuvliga grejer du har dukat upp!

Snigeln Linda sa...

Ingen fara Ika, du sa ju "kanske"! Men det skulle ha varit skoj att se dig också, hoppas vi ses om några veckor hos M o J!