20 sep. 2013

Tröttman

Huh, e ganska slut i både kropp och själ efter denhär veckan. Jag är inte skapt för 12-timmars arbetspass, särskilt inte nu. Men visst var det roligt också, och tiden går verkligen fort när man har roligt. Idag utnyttjade jag ändå med gott samvete den nationella distansarbetsdagen, och stannade hemma från kontoret. Mycket skönt.

På kvällen behövdes det lite kraft i batterierna igen, då jag och sonen hade tumis date night - först hamburgare på Chico's och sen Djungelboken på Svenska Teatern. Stort tack till Svenska Faniljecentret, som bjöd in oss, det var verkligen en fin uppsättning som både stora och små (inte alltför små, det var stundvis rätt spännande!) kan uppskatta. Det enda jag saknade lite var Baloos "bear necessities" -sång - men kanske det bara visar att jag är lite avtrubbad av Disney-imperiet.

På det lite Skavlan och te i hemmasoffan, och nu kraschlandning i säng. Gonatt!

Smart att ladda pojken med koffein och socker. Inte.

Vi hade de bästa platserna, första balkong i mitten!

Inga kommentarer: