22 apr. 2013

Wrooooooooooom

Så låter timmarna, dagarna, och snart veckorna också. De susar förbi och det enda jag gör är jobbar och jobbar. Är på kontoret göre 07 alltsomoftast, rusar sen till dagis vid 16, och umgås en stund med barnen innan deras läggdags- och sen åker jobb-laptopen fram igen tills jag stupar i säng ( och börjar drömma om jobbet). Jag fattar att det kan vara så då allt är nytt, och försöker att inte misströsta. Men fasiken så trött jag är.
Tur att det är april och inte november säger jag bara, då skulle jag inte ha fixat detta!

2 kommentarer:

Maria L sa...

Låter bekant, fast lite energigivande är det ju också. Om man inte sku gå på såna övervarv att det är svårt att sova ibland. Men hej, mycket hellre så här än att vara uttråkad! :)

Linda sa...

Nå jo, så är det säkert. Svårt bara då man inte riktigt har koll på helheten liksom - vad man ska prioritera, vad som inte är kärnan osv. Just nu stressar jag över ALLT, och försöker satsa på ALLT. Men månne man inte kommer in i det snart. :)