10 apr. 2012

Bloggen frågar om hästar

Hästmänniskor* se hit!

Om man har ridit intensivt som barn och tonåring och är lite sugen på att återuppta den formen av tidsfördriv och motion men inte vill tävla och inte längtar ihjäl sig efter att träna dressyr på bana, utan hellre vill ta terrängturer och eventuellt hoppa lite - vart ska man då vända sig här i Hfrs/Esbo/Kyrkslätt-området?

Snigeln på sin Pandora-ponny anno 1984 kanske?


*Hästmänniskor som i "intresserade av hästar och ridsport", inte som i kentaurer.

4 kommentarer:

Malin sa...

Jag hakar gärna på sen!

Peppe sa...

jag med!

Malin Nyman sa...

Nu har jag visserligen noll koll på just det där området, men är det inte bäst att typ lägga upp en annons nånstans på nån finsk hästsportsida, typ hevostalli.net eller nåt, och skriva att man söker en medryttarhäst? Alternativt titta om där finns nån annons av nån som söker medryttare till sin häst?

Att vara medryttare är nog det bästa alternativet! Och antagligen billigast också!

Lycka till :)

Linda sa...

Malin o Peppe, hurra!

Malin Nyman, jag vet inte riktigt om jag kan förbinda mig till den grad, även om det skulle vara jätteroligt. Måste fundera, för det var ju ett suveränt tips!