10 feb. 2012

Har ni sett nåt snyggare?

När jag tänkte väl det. Men såhär ser jag ut då jag drar på mig reflexväst och dubbdäck och springer iväg på kvällsrunda.



Jag tänkte ta ett likadant EFTER-foto, men se då hade min telefon tappat sin sista livsgnista och dött istappsdöden* så det bidde inget av den saken. Lika så bra, kan jag berätta, för jag höll på att falla över samma brant. Jag drar härmed min personliga köldgräns och styr mot simhallen istället en tid framåt.

*det är ju ingen idé att springa om det inte registreras på RunKeeper. Man kunde lika bra ha pöst i soffan liksom.

6 kommentarer:

Fru F sa...

Hej från mig :) snygg som blixten. Din mössa ser jätte skön ut, vad är det för en och är den så skön som den ser ut?

Linda sa...

Hej! Min mössa är från Stadium, det är deras eget märke (minns inte vad det heter?). Den är skön annars, och har fifigt nog ett hål för ponnysvansen, men lite för kall är den just nu. Men å andra sidan skulle endast en riktig kosackmössa i päls väl funka i denhär kylan - haha, DÅ sku ni få se på snygghet! :D

Peppe sa...

jag försökte mig också på en länk o går. om man bortser från att mona tår skavades blodiga så var det alldeles för kallt för min smak också.

Linda sa...

Usch, det var väl så kallt att du inte kände nåt ens? Trevlig överraskning vid hemkomsten kan jag tänka mig, med röda sockor istället för vita!

Sara sa...

Du är superhot jämför med mej! Jag springer iklädd sex år gammal jacka, treåringens reflexväst, gammal mössa och för stora vindtygsbyxor. Bilarna kör i diket när de möter mej! Av skräck!

Testade simhallen igår. Det var inget vidare att försöka motionera tillsammans med så gott som nakna valrossgubbar.

Fotograf Niklas Gerkman sa...

Har testat med efterbild. Det liksom funkar inte när man dårflåsig och rödsvettsprängd ska försöka ta ett någorlunda vettigt foto på sej själv. Dessutom ser man u inte så frisk ut just då.