28 feb. 2011

Länkbloggen

Vi tog en endaste fjuttig bild i Stockholm, och den är tagen med iPhonens kamera, inte med vår Canon och dess 15 objektiv som vi släpade med runt stan. Så här får ni den, så är det gjort sen.

Vad tar ni för valpen där i fönstret?

Vi hade en verkligt lyckad resa. Hotellet på Söder var jättefint och perfekt beläget för shopping, vi vandrade i timtal omkring och utforskade små fina butiker - Grandpa, Mini Rodini, Beyond Retro, Uni, Tjallamalla, Hattbaren och många fler.


Sarah Moon

Så besökte vi också Fotografiska, som bl.a. hade en mycket sevärd utställning av Sarah Moon.



Omnomnom...

Och så blev vi jätteglada då det gick upp för oss att det Wagamama kommit till Sverige!


Och mittiallt var veckoslutet förbi, och det var dags att åka hem. Helt plötsligt. Snipp snapp snut, måste dit igen.

3 kommentarer:

Sonja sa...

Vad roligt att ni hade en lyckad resa. Blir ressugen med mindre...

Naja sa...

Låter som några bra dagar!
Då jag själv var i Sthlm förrförra veckan visste jag inte att wagamama öppnat där. Jestas vad jag ätit mig lycklig på wagamama under Londontiden, nästan så att jag åker till en sådan direkt från flygfältet :)
Och nu finns det i Sthlm! Himmeln är nära :)

catten sa...

oj, det ser ut som ett mysigt hotell! måste lägga på minnet.
stockholm är nog bara så mysigt, me like.