13 aug. 2010

Fin i nyllet

För att balansera upp det smått otrevliga hälsostationsbesöket imorse (eftergranskning, och tackar som frågar, allt såg fint ut sa läkaren - var det mer än ni behövde veta eller kanske passligt?) promenerade jag in på Make Up Store i WTC och blev målad till oigenkännlighet. Eller så hade jag trott, men faktum var att hon använde ganska exakt samma grejer och färger som jag själv gör, bara oändligt mycket MER, så jag hade lite tudelade känslor. Å ena sidan är det ju bra med lite bekräftelse att man inte bara geggar med tummen mitt i hand då man försöker fixa sig nångång, men å andra sidan hade det varit roligt med en gnutta mer extravagans. Nästa gång ska jag be om en kvällssminkning tror jag.



När sessionen var över (och jag med mitt hysteriska vaggande av vagnen medan jag samtidigt försökte sitta still och lydigt blunda/titta upp/titta ner just fått Lykke att somna till sist) fick jag välja ut lite produkter åt mig.

Tack älskling för det här, det var roligt!

Inga kommentarer: