8 apr. 2010

Grattis jag!

Jag borde egentligen koncentrera mig benhårt på att dels skriva på skoluppgifter och dels på att skriva ihop min nästa artikel till Marthornas förbundstidning (hot hot, jag vet), eftersom bägge deadlines närmar sig med ljuset hastighet. Men jag loggar ideligen in på facebook istället, och blir så rörd varje gång - det ramlar in gratulation efter gratulation i rasande fart. Skoj med födelsedagar tycker jag!

Förresten, såhär snygg kan man vara när man cyklar:



Danska Yakkay
måtte ha de finaste hjälmarna around - och en sån ska jag få av världens snällaste sambo! Har bara lite svårt att bestämma mig för hurdan, men det lutar mot Tokio-modellen:

7 kommentarer:

catariina sa...

Grattis du! Ballonger och konfetti på födelsedagen!
Och du! Vilka läckra hjälmar, sån MÅSTE jag ha. Basta!

Nina (Flo) sa...

Grattis Linda! Verkligt snygga träskor i ditt senaste inlägg.

Malin sa...

Grattis!

Jenni sa...

GRATTIS Snigeln! :)

Anonym sa...

Grattis! Min man har oxå födelsedag idag, men han blir gammal ;)

Tack för vintipset btw, det var riktigt ok till sushi. Själv föredrar jag trots allt ljust öl till det men kanske det är heeeelt feeeel det....?!

Skäri"tanten"

Linda sa...

Tack alla!

Och vin ÄR svårt att para med sushi, men det var ju det som efterfrågades. :) Öl passar riktigt bra, eller mineralvatten. Och enligt traditionen så sake kanske, men det råkar jag själv tycka är ganska äckligt!

Anonym sa...

Det där med sake...som kall tycker jag det ännu går an men det roliga jag hörde senaste vecka var att det egentligen är mera traditionellt att dricka öl till sushin än sake, i Japan alltså. Om man nu kan tro det där internetet.

Skäritanten